Laatste nieuws en branche updates van Kerridge CS Nederland

Behoud de controle over uw projecten

behoudcontroleprojecten

Met de vele facetten van een project, moet u de meerdere orders en offertes, het leveringsschema en de overeengekomen prijsvoorwaarden en de financiële prestaties ten opzichte van het totale project beheren.

Een project aanmaken binnen het systeem is al mogelijk voor de aanvang/start van het project. Projecten kunnen worden aangemaakt voor bestaande klanten of voor nieuwe zakelijke prospects. U kunt offertes aanmaken en de kans op succes volgen door regelmatige updates van de projectstatus. Het project zelf kan worden gemaakt met relevante details, zoals projectstatus, begin- en einddatum. Bovendien kunnen schattingen worden toegevoegd en de feitelijke prestaties gedurende de looptijd van het project worden gemonitord.

Details van individuele contactpersonen uit het interne CRM-systeem, zoals architecten, onderaannemers en andere beïnvloeders, kunnen binnen elk project worden toegevoegd, zodat u zeker weet dat u volledig weet wie te maken heeft met het project, wat hun individuele rollen daarin zijn en hun contactgegevens.

Elke fase van een project kan optioneel worden onderverdeeld in afzonderlijke fasen, waarbij orders en offertes in elke fase worden gemonitord. Klanten die bijvoorbeeld de voortgang van projecten met meerdere fases willen volgen, zoals nieuwbouwprojecten, kunnen ervoor kiezen huistypes aan elke fase van het project te koppelen.

Nadat de bestellingen zijn gemaakt, kan het leveringsschema worden gedefinieerd. Voor elke gecreëerde order is het mogelijk om de afroepdatums en hoeveelheden in te stellen en voor het bedrijf om de activiteiten te controleren. Extra's bij het project, die niet zijn opgenomen in de oorspronkelijke schattingen, zijn eenvoudig te volgen. Daarnaast kunnen ook verwachte kosten, zoals overdrachten tussen filialen, worden gevolgd.

Factuurschema's kunnen zo worden gemaakt dat facturen op specifieke tijden worden aangemaakt voor specifieke waarden, waardoor een duidelijk beeld wordt gegeven van de tot nu toe gemaakte kosten ten opzichte van de factuurwaarde aan de klant.

Met behulp van de rapportagetools kunnen klanten alle fasen van het project volgen om ervoor te zorgen dat de leveringen volgens planning worden gepland, dat alle kosten en opbrengsten die aan het project zijn gekoppeld, worden geregistreerd en bewaakt en dat het management te allen tijde duidelijk zicht heeft op de voortgang.

De voordelen

  • Maak een project aan en voeg start- en einddata, schattingen en projectcontacten toe
  • Voeg meerdere stadia toe, met optionele fases en deelprojecten
  • Maak offertes en verkooporders, met overeengekomen prijsafspraken
  • Controleer de werkelijke versus de geschatte kosten in elke fase
  • Geef getimede facturen af die samenvallen met de voltooiing van project fasen

Meer weten over onze projectsoftware? Vraag een brochure aan of neem contact met ons op.

Download een brochure Contact opnemen

 


 

Topics: ROI, ERP

    
Blog Overzicht

Schrijf je in voor Blog Updates