Laatste nieuws en branche updates van Kerridge CS Nederland

7 Tips om goede klantenservice te realiseren

klantenservice

In een wereld waarin wij onze aankopen steeds vaker online doen is klantenservice nog nooit zo belangrijk geweest als nu. Volgens een recentelijk Customers 2020 Rapport, zal de klantervaring het gaan winnen van prijs en product als belangrijkste onderscheidende factor voor een merk.

Klanten zullen verwachten dat bedrijven hun individuele behoeften kennen en met die kennis hun klantervaring personaliseren.

Lees Meer

Topics: CRM & Customer Service

Wat is CRM Software voor de Handelssector?

Investeringen-in-een-CRM-jpg.jpg

 

CRM is de strategie die de relaties en potentiële klanten van uw onderneming beheert en onderhoud.

In industrieën waar goederen overal verkrijgbaar zijn, is een van de belangrijkste manieren waarop groothandelaren, distributeurs, tussenhandelaren en retailers zich kunnen onderscheiden door middel van klantenservice.

Maar zoals iedere ondernemer weet, klanten zijn allemaal verschillend, ze willen verschillende dingen en dragen verschillende inkomsten bij aan uw bedrijf. Een CRM strategie heeft alles te maken met het begrijpen hoe u klanten van elkaar verschillen, wat goede klantenservice betekent en het passend prioriteren van uw resources.

CRM Software stelt u in staat om uw CRM strategie te volgen die verder gaat dan generieke klantsegmenten om uw klanten persoonlijke en individuele service te bieden. Onderzoek heeft uitgewezen dat investeringen in een CRM-systeem een rendement kunnen bieden van $8,71 voor iedere uitgegeven dollar en kan sales verhogen met maar liefst 30%.

Lees Meer

Topics: ROI, Klantenservice, CRM & Customer Service

Rss
Blog Overzicht