Laatste nieuws en branche updates van Kerridge CS Nederland

E-commerce – waarom moet u gaan denken aan Mobile-First?

mobile first

In de afgelopen jaren zijn mobiele apparaten zoals smartphones en tablets boven de PC's uitgestegen als meest populaire apparaten voor surfen op het web. Daarbij worden er meer zoekopdrachten uitgevoerd op smartphones dan op andere apparaten. Hoewel het onderwerp nog steeds vaker centraal wordt gesteld, onderschatten veel van ons nog steeds hoe veel tijd wij besteden aan onze telefoons en tablets - soms zelfs maar liefst 30% van onze tijd. 

Lees Meer

Topics: Trends, Klantenservice, E-Commerce

Blended Learning

Blended Learning blog

Wanneer u investeert in nieuwe software, weet u dat uw medewerkers training nodig hebben om het beste uit het systeem te kunnen halen. De meeste leveranciers bieden experts die uw medewerkers kunnen trainen bij u op locatie. Face-to-face training is waardevol, medewerkers zijn volledig betrokken bij de training, ze kunnen vragen stellen aan de trainer en krijgen individuele begeleiding bij eventuele lastige vraagstukken. Wel kan het moeilijk zijn om te organiseren, helemaal wanneer u meerdere locaties heeft.

Lees Meer

Topics: ERP, Klantenservice, eLearning, Training

Wat is CRM Software voor de Handelssector?

Investeringen-in-een-CRM-jpg.jpg

 

CRM is de strategie die de relaties en potentiële klanten van uw onderneming beheert en onderhoud.

In industrieën waar goederen overal verkrijgbaar zijn, is een van de belangrijkste manieren waarop groothandelaren, distributeurs, tussenhandelaren en retailers zich kunnen onderscheiden door middel van klantenservice.

Maar zoals iedere ondernemer weet, klanten zijn allemaal verschillend, ze willen verschillende dingen en dragen verschillende inkomsten bij aan uw bedrijf. Een CRM strategie heeft alles te maken met het begrijpen hoe u klanten van elkaar verschillen, wat goede klantenservice betekent en het passend prioriteren van uw resources.

CRM Software stelt u in staat om uw CRM strategie te volgen die verder gaat dan generieke klantsegmenten om uw klanten persoonlijke en individuele service te bieden. Onderzoek heeft uitgewezen dat investeringen in een CRM-systeem een rendement kunnen bieden van $8,71 voor iedere uitgegeven dollar en kan sales verhogen met maar liefst 30%.

Lees Meer

Topics: ROI, Klantenservice, CRM & Customer Service

Rss
Blog Overzicht