Laatste nieuws en branche updates van Kerridge CS Nederland

eCommerce – waarom moet u gaan denken aan Mobile-First?

Mobile_First_Blog.jpg

Wist u dat vorig jaar mobiele apparaten zoals smartphones en tablets boven de PC’s zijn uitgestegen als meest populaire apparaten voor surfen op het web? Dat er meer zoekopdrachten worden uitgevoerd op smartphones dan op andere apparaten? Hoewel het steeds vaker als onderwerp centraal wordt gesteld, onderschatten veel van ons nog steeds hoe enorm veel tijd wij besteden aan onze telefoons en tablets – soms zelfs maar liefst 30% van onze tijd.

Lees Meer

Topics: E-Commerce, Klantenservice, Trends

Blended Learning

blended learning NL.png

Wanneer u investeert in nieuwe software, weet u dat uw medewerkers training nodig hebben om het beste uit het systeem te kunnen halen. De meeste leveranciers bieden experts die uw medewerkers kunnen trainen bij u op locatie. Face-to-face training is waardevol, medewerkers zijn volledig betrokken bij de training, ze kunnen vragen stellen aan de trainer en krijgen individuele begeleiding bij eventuele lastige vraagstukken. Wel kan het moeilijk zijn om te organiseren, helemaal wanneer u meerdere locaties heeft.

Zo ook het bij elkaar krijgen van alle medewerkers, een geschikte trainingsruime vinden en vervanging regelen voor de personen die in training zitten. Dit in het achterhoofd houdende, is het niet verassend dat veel bedrijven een benadering van ‘Blended Learning’ toepassen, deze methode vult face-to-face training aan met e-learning.

Lees Meer

Topics: ERP, Klantenservice, Training, eLearning

6 Tips om het aantal verlaten winkelwagens te verlagen

Shopping-Cart-Abandonment-4-Things-to-Consider1.jpg

Treft u veel gevulde winkelwagens die in de steek gelaten zijn? 


Hoe eenvoudig kan een klant bestellen op uw B2B of B2C webshop?
Het hoeft niet te betekenen dat u met een verlaten winkelmand ook een klant kwijt bent geraakt. Wellicht orienteert iemand zich, bekijkt hij/zij de opties en mogelijkheden van uw bedrijf of kwam er op dat moment iets tussen. 

Toch zijn er ook winkelwagens die achtergelaten worden als gevolg van 'tekortkomingen' binnen het aankoopproces. 

Lees Meer

Topics: ROI, E-Commerce, Klantenservice

5 Voordelen van het gebruik van een ERP systeem

ERP_Markt_2020.jpg

Eén rapport suggereert dat de ERP-software-markt naar verwachting op een waarde van £27 miljard kan worden geschat in 2020. Price Waterhouse Coopers (PWC) voorspelt een verdubbeling in cloud-gebaseerde ERP investeringen richting het einde van 2016. Het is nu tijd voor uw bedrijf om te investeren in een volledig geïntegreerde oplossing, indien u nog veel kansen op besparing laat liggen door handmatige verwerking en/of meerdere losse systemen en methodes.  

Het kan heel goed zijn dat u nog niet overtuigd bent van de voordelen van een ERP systeem voor uw bedrijf. Misschien heeft u nog wat overtuiging nodig? Wij hebben 5 voordelen op een rij gezet. 

Lees Meer

Topics: ERP, Klantenservice, Cloud / SaaS

Wat is CRM Software voor de Handelssector?

Investeringen-in-een-CRM-jpg.jpg

 

CRM is de strategie die de relaties en potentiële klanten van uw onderneming beheert en onderhoud.

In industrieën waar goederen overal verkrijgbaar zijn, is een van de belangrijkste manieren waarop groothandelaren, distributeurs, tussenhandelaren en retailers zich kunnen onderscheiden door middel van klantenservice.

Maar zoals iedere ondernemer weet, klanten zijn allemaal verschillend, ze willen verschillende dingen en dragen verschillende inkomsten bij aan uw bedrijf. Een CRM strategie heeft alles te maken met het begrijpen hoe u klanten van elkaar verschillen, wat goede klantenservice betekent en het passend prioriteren van uw resources.

CRM Software stelt u in staat om uw CRM strategie te volgen die verder gaat dan generieke klantsegmenten om uw klanten persoonlijke en individuele service te bieden. Onderzoek heeft uitgewezen dat investeringen in een CRM-systeem een rendement kunnen bieden van $8,71 voor iedere uitgegeven dollar en kan sales verhogen met maar liefst 30%.

Lees Meer

Topics: ROI, Klantenservice, CRM & Customer Service

Rss
Blog Overzicht

Schrijf je in voor Blog Updates