Wij bieden verschillende apps en oplossingen aan die integreren met jouw ERP systeem. Voor veeleisende handelsondernemingen is het vandaag de dag een must snelle en traceerbare service te kunnen leveren. Graag vertellen wij je meer over hoe onze ePod (electronic point of delivery) app je in staat stelt elk aspect van je leveringscyclus te beheren.
Het leveren van de juiste producten aan je klanten op het juiste moment is essentieel om een klantenservice van een hoog niveau te bieden. Ervoor zorgen dat leveringen foutloos zijn of fouten snel en efficiënt opgelost kunnen worden is ook belangrijk voor een nauwkeurige en snelle facturering. Handtekeningen vastleggen van klanten op het moment van levering en het ondertekenen van leverbonnen die direct beschikbaar zijn voor personeel en klanten is een ander belangrijk element voor het snel en succesvol oplossen van problemen.
Onze K8 software is volledig geïntegreerde handels- en bedrijfsmanagementoplossing die al veel wordt gebruikt in de handelssector. Het biedt een complete reeks aan modules, waaronder verwerking van verkooporders, inkoop, financiële administratie, voorraadbeheer, CRM, e-commerce, business intelligence en een module voor aflevermanagement met een volledig geïntegreerd elektronisch bewijs van aflevering.
Wil je meer weten over de ePod app en onze andere mobiele applicaties?
Download dan onze brochure!