Laatste nieuws en branche updates van Kerridge CS Nederland

Wat is Business Intelligence?

Wat is Business Intelligence-1

Wat betekent BI in de Handelssector?

BI staat voor Business Intelligence, dit is een overkoepelende term voor de instrumenten en systemen die een bedrijf in staat stellen om bedrijfsgegevens te verzamelen, op te slaan, in te zien en te analyseren zodat betere beslissingen genomen kunnen worden en prestaties kunnen worden verbeterd.

Lees Meer

Topics: Business Intelligence, ROI, Trends

E-commerce – waarom moet u gaan denken aan Mobile-First?

mobile first

In de afgelopen jaren zijn mobiele apparaten zoals smartphones en tablets boven de PC's uitgestegen als meest populaire apparaten voor surfen op het web. Daarbij worden er meer zoekopdrachten uitgevoerd op smartphones dan op andere apparaten. Hoewel het onderwerp nog steeds vaker centraal wordt gesteld, onderschatten veel van ons nog steeds hoe veel tijd wij besteden aan onze telefoons en tablets - soms zelfs maar liefst 30% van onze tijd. 

Lees Meer

Topics: Trends, Klantenservice, E-Commerce

5 Innovatieve Magazijn Technologieën

5_Innovatie_Magazijn_Technologieen.jpg

Technologie evolueert voortdurend en dit is zeker het geval in magazijnen. Niet alleen gaan bedrijven over van op papier gebaseerde systemen naar warehouse managementsoftware (op basis van recent onderzoek,) ze zijn ook op zoek naar mogelijkheden om hun concurrenten te overtreffen door te profiteren van de nieuwste innovatieve magazijn-technologieën. In deze blog vind je 5 van de nieuwste technologie trends die momenteel worden gebruikt in magazijnen.

  • Robotica
  • Drones
  • Heftrucks 
  • Handhelds
  • Wearables 
Lees Meer

Topics: Trends, ERP, Magazijnbeheer

Top Vijf Omni Channel Klantenservice Ervaringen

omni_channel_blog.png

Sinds de laatste keer dat we schreven over omni-channel commerce is er een nieuw onderzoek gepubliceerd dat het belang benadrukt van het creëren van een goede ervaring voor uw klanten, die naadloos parallel loopt langs alle kanalen die u aanbiedt. 

Het maakt niet uit hoe u en uw klanten contact met elkaar hebben, via uw website, e-commerce site, telefonisch, uw fysieke balie in de groothandel of winkel, of zelfs via email of social media: uw klanten verwachten dat de uitwisseling consistent is, persoonlijk en intelligent.

Lees Meer

Topics: Trends, ERP, E-Commerce

Rss
Blog Overzicht