Laatste nieuws en branche updates van Kerridge CS Nederland

Wat zijn Advanced Web Services?

Advanced Web Services Blog image.png

Het lijkt niet zo lang geleden dat K8 het primaire software platform was dat klanten van Kerridge Commercial Systems gebruikten om hun bedrijf te runnen. Er waren minder softwareproducten van derde partijen om te overwegen; de noodzaak voor integraties was meer een uitzondering dan een regel. Maar zoals we nu weten hebben internet, e-commerce oplossingen en mobiele applicaties deze positie aanzienlijk veranderd, met nieuwe kansen, voordelen en vooral zakelijk potentieel op een niveau dat we een paar jaar geleden nauwelijks hadden kunnen voorstellen.

Lees Meer

Topics: E-Commerce, Solutions, software, Digital Strategy, EDI

eCommerce – waarom moet u gaan denken aan Mobile-First?

Mobile_First_Blog.jpg

Wist u dat vorig jaar mobiele apparaten zoals smartphones en tablets boven de PC’s zijn uitgestegen als meest populaire apparaten voor surfen op het web? Dat er meer zoekopdrachten worden uitgevoerd op smartphones dan op andere apparaten? Hoewel het steeds vaker als onderwerp centraal wordt gesteld, onderschatten veel van ons nog steeds hoe enorm veel tijd wij besteden aan onze telefoons en tablets – soms zelfs maar liefst 30% van onze tijd.

Lees Meer

Topics: Trends, Klantenservice, E-Commerce

Boost uw online sales in december

NL-Productivity-Blog-2.jpg

Het lijkt misschien of de kerstperiode alleen marketing kansen biedt voor retailers met consumenten als klant; mensen kopen over het algemeen immers geen bouwmaterialen, industriële onderdelen of hout als kerstcadeau. Toch zijn er voldoende mogelijkheden voor handelaren, distributeurs en groothandels – en vooral voor diegene met een B2B webshop.

Lees Meer

Topics: ROI, E-Commerce, Groothandel, CRM & Customer Service

Online handelen met K8 eCommerce Software

Online_handelen_met_K8.jpg

Lees Meer

Topics: ERP, E-Commerce, Groothandel

6 Tips om het aantal verlaten winkelwagens te verlagen

Shopping-Cart-Abandonment-4-Things-to-Consider1.jpg

Treft u veel gevulde winkelwagens die in de steek gelaten zijn? 


Hoe eenvoudig kan een klant bestellen op uw B2B of B2C webshop?
Het hoeft niet te betekenen dat u met een verlaten winkelmand ook een klant kwijt bent geraakt. Wellicht orienteert iemand zich, bekijkt hij/zij de opties en mogelijkheden van uw bedrijf of kwam er op dat moment iets tussen. 

Toch zijn er ook winkelwagens die achtergelaten worden als gevolg van 'tekortkomingen' binnen het aankoopproces. 

Lees Meer

Topics: ROI, Klantenservice, E-Commerce

Top Vijf Omni Channel Klantenservice Ervaringen

omni_channel_blog.png

Sinds de laatste keer dat we schreven over omni-channel commerce is er een nieuw onderzoek gepubliceerd dat het belang benadrukt van het creëren van een goede ervaring voor uw klanten, die naadloos parallel loopt langs alle kanalen die u aanbiedt. 

Het maakt niet uit hoe u en uw klanten contact met elkaar hebben, via uw website, e-commerce site, telefonisch, uw fysieke balie in de groothandel of winkel, of zelfs via email of social media: uw klanten verwachten dat de uitwisseling consistent is, persoonlijk en intelligent.

Lees Meer

Topics: Trends, ERP, E-Commerce

Rss
Blog Overzicht

Schrijf je in voor Blog Updates