Laatste nieuws en branche updates van Kerridge CS Nederland

Wat is Business Intelligence?

Wat is Business Intelligence-1

Wat betekent BI in de Handelssector?

BI staat voor Business Intelligence, dit is een overkoepelende term voor de instrumenten en systemen die een bedrijf in staat stellen om bedrijfsgegevens te verzamelen, op te slaan, in te zien en te analyseren zodat betere beslissingen genomen kunnen worden en prestaties kunnen worden verbeterd.

Lees Meer

Topics: Business Intelligence, ROI, Trends

Hoe effectiever inkopen uw marges kan verdubbelen.

source-effectively-blog.jpg

The great supply chain opportunity
- Blijf niet achter.

Er zijn steeds meer aanwijzingen dat bedrijven die zich richten op het verbeteren van de prestaties van hun distributieketen veel betere financiële en operationele resultaten bereiken dan hun concurrenten.

Maar u weet ook hoe groot deze uitdaging kan zijn. Wat zijn de top 4 inkoop uitdagingen en hoe kunt u hier op inspelen om uw marges te verdubbelen? 

Lees Meer

Topics: ROI, ERP

Waarom investeren in verkoopmanagement software?

SOP_Blog.png

Als u een investering overweegt in verkoop management software, bent u zeker niet de enige. Onderzoek heeft aangetoond dat 87% van de organisaties problemen ervaart met handmatige verkooporder verwerking en 77% geeft aan dat handmatige verwerking de groei van het bedrijf belemmert. 53% van bedrijven zegt dat dit deels wordt veroorzaakt doordat zij nog steeds orders op papier ontvangen.

Lees Meer

Topics: ROI, ERP, E-Commerce

Wat is CRM Software voor de Handelssector?

Investeringen-in-een-CRM-jpg.jpg

 

CRM is de strategie die de relaties en potentiële klanten van uw onderneming beheert en onderhoud.

In industrieën waar goederen overal verkrijgbaar zijn, is een van de belangrijkste manieren waarop groothandelaren, distributeurs, tussenhandelaren en retailers zich kunnen onderscheiden door middel van klantenservice.

Maar zoals iedere ondernemer weet, klanten zijn allemaal verschillend, ze willen verschillende dingen en dragen verschillende inkomsten bij aan uw bedrijf. Een CRM strategie heeft alles te maken met het begrijpen hoe u klanten van elkaar verschillen, wat goede klantenservice betekent en het passend prioriteren van uw resources.

CRM Software stelt u in staat om uw CRM strategie te volgen die verder gaat dan generieke klantsegmenten om uw klanten persoonlijke en individuele service te bieden. Onderzoek heeft uitgewezen dat investeringen in een CRM-systeem een rendement kunnen bieden van $8,71 voor iedere uitgegeven dollar en kan sales verhogen met maar liefst 30%.

Lees Meer

Topics: ROI, Klantenservice, CRM & Customer Service

Rss
Blog Overzicht